خبر خاش آنلاین

این پایگاه خبری با هدف معرفی ظرفیتهای شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردید

این پایگاه خبری با هدف معرفی ظرفیتهای شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردید

برای معرفی شهرستان خاش همه دوستان و فعالان عرصه رسانه و خبر را دعوت می کنیم.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

زاهدان - ایرنا - معاون شهردار خاش گفت: ووشوکاران جوان شهرداری خاش با بردهای قاطع و مقتدرانه خود به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر ووشوی کشور راه پیدا کردند.

عبدالوحید هاشمزهی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم ووشو جوانان شهرداری خاش در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ برتر جوانان با 2 پیروزی شیرین در مقابل حریفان اردبیلی و فارس، صعود به مرحله نیمه نهایی را جشن گرفت.
وی بیان کرد: جوانان غیور خاشی در ادامه رقابت های لیگ برتر ووشو با نتایج 9 بر 3 و 7 بر 5 به ترتیب تیم های هیات ووشو اردبیل و رنگ فیروزه شیراز را مغلوب و به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر در مرحله نیمه نهایی راه یافت.
وی ادامه داد: تیم ووشوی جوانان شهرداری خاش در این رقابت ها به دلیل مصدومیت، چند ووشوکار اصلی خود را در اختیار نداشت اما با همت بلند همه اعضای تیم توانست به راحتی از سد رقیبان عبور به مرحله نیمه نهایی صعود کند و این صعود از قبل قابل پیش بینی بود.
معاون شهردار خاش هدف شهرداری در ادامه لیگ را فقط قهرمانی و فتح لیگ برشمرد و افزود: جوانان خاشی شایستگی کسب سومین قهرمانی پی در پی این لیگ را دارند.
به گزارش ایرنا ووشوی جوانان شهرداری خاش قهرمان 2 دوره رقابت های لیگ برتر کشور است.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310**3042 خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۰