خبر خاش آنلاین

این پایگاه خبری با هدف معرفی ظرفیتهای شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردید

این پایگاه خبری با هدف معرفی ظرفیتهای شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردید

برای معرفی شهرستان خاش همه دوستان و فعالان عرصه رسانه و خبر را دعوت می کنیم.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

زاهدان - ایرنا - فرماندار شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان گفت: یک زن میانسال در منطقه دشت آبخوان بخش مرکزی خاش بر اثر شدت بالای سرما و یخبندان شبانه جان سپرد.

محمداکبر چاکرزهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بانوی 55 ساله دارای اختلال حواس بوده که در 48 ساعت اخیر از منزل خارج و متاسفانه با فاصله گرفتن از محل سکونت خود دور از منطقه بر اثر شدت سرما جان داده است.
وی اظهار داشت: شب گذشته خبر مفقود شدن این بانو به فرمانداری اعلام شد که با همکاری علما و معتمدان و افراد مطلع و بومی منطقه تلاش ها و جستجوی برای یافتن وی آغاز که در نهایت پس از ساعتها عملیات امدادی و جستجو جسد این زن پیدا شد.
چاکرزهی بیان کرد: به دنبال بارشهای اخیر در شهرستان خاش سرما و یخبندان شبانه بر منطقه حاکم شده به همین سبب ضروری است خانوارها از افراد سالخورده، کودکان و افراد بیمار و دارای اختلال حواس بیشتر مراقبت کنند.
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان خاش ادامه داد: هم اینک بسیاری از سدها و برکه ها و بندهای خاکی پر آب شده اند لذا ضرورت دارد مردم و مسئولان با هوشیاری بیشتری از وقوع حوادث ناگوار پیشگیری و از نزدیک شدن به این مکانها خودداری کنند.
چاکرزهی گفت: قله و ارتفاعات تفتان نیز پوشیده از برف است لذا توصیه می شود کوهنوردان و گردشگران با حفظ شرایط ایمنی و احتیاط برنامه صعود و یا تفریح و گردش داشته باشند تا در یخچال ها و محیط های بسیار سرد گرفتار نشوند.
فرماندار خاش اظهار داشت: از روز نخست بهمن تاکنون کارهای امدادرسانی به حادثه دیدگان ناشی از برف و سرما و بارش و سیل توسط هلال احمر در حال انجام است و تاکنون افزون بر هزار و 800 نفر و 410 خانوار از خدمات امدادی این نهاد بهره مند شده اند.
چاکرزهی توزیع 145 تخته چادر، 320 تخته موکت، 240 دستگاه چراغ والر، 659 تخته پتو، 1319 نایلون، 21 ست ظروف و گالن، 1230 عدد قوطی کنسروجات و 36 دستگاه فانوس را از اقلام مهم توزیع شده توسط هلال احمر بین آسیب دیدگان عنوان کرد.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310 **6081 خبرنگار: محمد امین میربلوچزهی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
http://www.irna.ir/sb/fa/News/82402878/

#کانال #تلگرامی #فرمانداری #خاش را به دوستان خود معرفی کنید.

@farmandary

telegram.me/farmandary

www.irna.ir
زاهدان - ایرنا - فرماندار شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان گفت: یک زن میانسال در منطقه دشت آبخوان بخش مرکزی خاش بر اثر شدت بالای سرما و یخبندان شبانه جان سپرد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۷