خبر خاش آنلاین

این پایگاه خبری با هدف معرفی ظرفیتهای شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردید

این پایگاه خبری با هدف معرفی ظرفیتهای شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردید

برای معرفی شهرستان خاش همه دوستان و فعالان عرصه رسانه و خبر را دعوت می کنیم.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

نشست هم اندیشی، هم فکری و تصمیم گیری فرماندار، مدیران ادارات و نهادها، نمایندگان قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه با شورا و شهردار خاش سیستان و بلوچستان؛ برای رفع مشکلات و ارایه خدمات شایسته به شهروندان ۱۴ مصوبه مهم داشت.

فرماندار خاش با تاکید بر اهمیت مشاوره و راهنمایی گرفتن در اجرای تصمیمات و برنامه‌های مهم گفت: هم اندیشی و همراهی شوراها در پیشبرد اهداف و افزایش نقش مردم در حل مشکلات ضروری است.

صاحب گل صالحی افزود: پیگیری مشکلات موجود در شهرستان و تلاش برای کسب رضایتمندی شهروندان با انجام کارهای جهادی، تعامل و همکاری‌ های بین بخشی بین نهادها میسر است.

وی اظهارداشت: انتظار ما از مدیران و شوراها و مجموعه مدیریت شهری خاش آن است که اجرای تمام مصوبات در راستای آیین نامه ها، قانون و منافع عمومی شهروندان باشد.

فرماندار خاش تاکید کرد: ۱۴ برنامه مهم و اولویت دار مانند؛ بازسازی و اجرای طرح جدید میدان سه راهی؛ تسریع و تکمیل جایگاه CNG شهرستان؛ زیبا سازی پیاده رو های سطح شهرستان، جدول گذاری و زیرسازی خیابانها با مشارکت کسبه و شهروندان؛ راه اندازی حمل و نقل عمومی از چند نقطه شهر به ایستگاه راه آهن (تعداد ۵ دستگاه مینی بوس)، راه اندازی مینی بوس خط واحد به دانشگاه آزاد و بیمارستان(تعداد ۴ دستگاه مینی بوس)؛ بازسازی و احیای پارک تفتان و پارک بانوان جهت رفاه حال شهروندان؛ آسفالت و بهسازی محل جمعه بازار و راه اندازی دوشنبه بازار؛ جمع آوری نخاله های ساختمانی شهر، جایگذاری سطل زباله در سطح شهر و بهسازی فضای سبز شهرستان؛ نصب بنر و اطلاع رسانی از دستگاه های هوشمند سازی آرد و نان و سامانه نظارت توسط شهروندان و اتصال خبازیهای به گاز شهری؛ توزیع نفت سفید و گاز مایع و توزیع در محل نمایندگی های ثابت؛ اجرای مانور اصلاح و ایجاد شبکه روشنایی معابر در محلات فاقد روشنایی در جهت توسعه شهری؛ انجام خدمات و تقویت پوشش همراه اول و اینترنت نسل جدید در محلات مخلتف دچار آسیب شدید و نقاط فاقد پوشش شبکه اینترنت؛ حفر چاه های آب جدید و تکمیل پروژه های نیمه تمام محلات اسلام آباد، مسکن مهر، شهرک پیمان، بلوار جمهوری، هاشمزهی و نیکبخت؛ واگذاری ۱۰۰۰ متر زمین به مردم روستاهای در حال توسعه و نیز ترمیم و بهسازی جاده سلامت و ساخت ترمینال جهت رفاه حال شهروندان باید در دستور کار شهرداری و دستگاههای مربوطه قرار گیرد.

اسحاق جمالزهی رییس شورای اسلامی شهر خاش نیز گفت: اجرای مصوبات در همه نشست ها باید قابلیت اجرایی داشته باشند و تمام مسوولان ادارات و نهادها موظفند به نیازهای شهروندان اهمیت دهند و به بهبود امور کمک کنند.

وی اظهارداشت: اجرای برنامه‌های شعاری و نمایشی شایسته مردم و این مردم نبوده و اگر در نشستی مصوباتی به ابلاغ می رسد، بایستی به صورت کامل و در جهت تامین رفاه حال اقشار جامعه به اجرا در آید و در این راستا ناظران و دستگاههای دست اندرکار به نحو احسن به انجام وظیفه بپردازند.

رییس شورای اسلامی شهر خاش ادامه داد: هم اینک مردم شهرستان خاش از نحوه توزیع گاز و نفت و نان و خدمات به شدت گلایه دارند و اتخاذ تدابیر باید به نحوی باشد که شاهد تشکیل هیچ گونه صفی نباشیم و از طرفی نیازهای مردم با آسانی و بدون دغدغه تامین گردد.

وی گفت: شهرداری خاش برای ارایه خدمات شایسته به شهروندان نیازمند امکانات و تجهیزات خودرویی در حوزه های عمرانی، خدمات شهری، فضای سبز، حمل و نقل و تامین نیروی انسانی بوده و از طرفی دستگاه ها و ارگانهای سطح شهرستان باید مطالبات شهرداری را بپردازند.

جمالزهی بیان کرد: هم اینک شهرداری خاش در هر ماه به کارکنان خود حدود ۵۰ میلیارد ریال باید حقوق پرداخت کند و در شرایط نداشتن درآمد نیازمند نگاه ویژه دولت است.

وی متذکر شد: شرکت سیمان خاش و نمایندگان قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه و دیگر ادارات و ارگانهای خدمات رسان مانند شرکت های گاز، سایر دستگاه حفار و غیره بایستی دغدغه پرداخت مطالبات شهرداری را داشته باشند و همگان به توسعه، عمران و آبادانی شهر کمک کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۹/۱۹