خبر خاش آنلاین

این پایگاه خبری با هدف معرفی ظرفیتهای شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردید

این پایگاه خبری با هدف معرفی ظرفیتهای شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردید

برای معرفی شهرستان خاش همه دوستان و فعالان عرصه رسانه و خبر را دعوت می کنیم.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

معاون فرماندار خاش: تردد کامیون های حامل بار بدون بارنامه در جاده‌ها ممنوع است 

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری خاش سیستان و بلوچستان گفت: تردد کامیون های حامل بار بدون بارنامه با هدف پیشگیری از خسارات وارده به مردم و بالابردن شاخص‌های رضایتمندی مردم و نیز دریافت عوارض و حقوق دولت در محورهای خروجی این شهر ممنوع بوده و پلیس راه و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای موظفند نسبت به این موضوع اعمال قانون کنند.

فرهاد کردی تمندانی در حاشیه نشست ساماندهی بارهای معدنی خاش به خبرنگار ما بیان کرد: ساماندهی حمل مصالح معدنی و مطابق بند ت تبصره قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کشور مبنی بر تکلیف قانونی کلیه معادن نسبت به استقرار دفتر صدور بارنامه در خروجی کلیه واحد‌های تولیدی از اولویت های دولت بوده و کلیه واحد‌های تولیدی و بهره برداران معادن شن و ماسه، آجر، سیمان و غیره موظفند به منظور جبران بخشی از خسارات وارده به شبکه جاده ای و حمل و نقل با دولت همکاری کنند.

وی اظهارداشت: کنترل افرایش بار، صدور بارنامه، ایمنی رانندگان و کامیون های حامل بار، تسهیل در صدور بارنامه، کارت هوشمند رانندگان و کامیون داران، نصب باسکول و غیره از برنامه های دولت جهت ساماندهی و اجرای موفقیت‌آمیز این طرح به شمار می رود.

کردی ادامه داد: شنیدن دغدغه‌های تولیدکنندگان و مسوولان و عمل کردن به تعهدات طرفین در دستور کار دولت بوده و عمل کردن به قانون در اولویت است.

صادق ریگی مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خاش نیز گفت: ۱۴ کیلومتر از مبادی خروجی شهر، برون شهری محسوب و کاربران جاده ها باید فعالیت قانونمند داشته باشند و اخذ عوارض و حق دولت و ساماندهی بارها و کمک به ایمنی رانندگان و کامیون ها از الزامات مهم اجرای این طرح است.

وی اظهارداشت: شرکت آسیاب بار جنوب واقع در فلکه محمدآباد خاش جهت صدور بارنامه آماده خدمات رسانی به جامعه هدف بوده و با ارسال پیامکی نیز روند صدور بارنامه تسهیل شده و توقیف خودروهای بدون بارنامه در دستور کار است.

معاون فرماندار: تردد کامیون‌های حامل بار بدون بارنامه در جاده‌های خاش ممنوع شد - ایرنا

https://www.irna.ir/news/85347576/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۰/۱۸