خبر خاش آنلاین

این پایگاه خبری با هدف معرفی ظرفیتهای شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردید

این پایگاه خبری با هدف معرفی ظرفیتهای شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردید

برای معرفی شهرستان خاش همه دوستان و فعالان عرصه رسانه و خبر را دعوت می کنیم.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

شورای شهر خاش به ریاست یارمحمد شهنوازی رای دادند

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۴۵ ق.ظ


اعضای شورای اسلامی شهر خاش در انتخابات هیئت رئیسه خود باری دیگر یارمحمد شهنوازی را برای ریاست برگزیدند.
نشست شورای اسلامی شهر خاش برای تعیین هیئت رئیسه شب گذشته با حضور تیم نه نفره این شورا برگزار گردید و یارمحمد شهنوازی باری دیگر بر کرسی ریاست شورا تکیه زد.
در این نشست نیز نادر میربلوچزهی بعنوان نایب رئیس شورا و نصرالله کرد بعنوان منشی شورا تعیین گردیدند.
شورای اسلامی شهر خاش دارای نه نفر عضو بوده که برای نخستین بار در تاریخ تشکیل شورا در این شهر یک فرد از جامعه فارس و تشیع در جمع شورایی ها حضور دارد.
یارمحمد شهنوازی، نادر میربلوچزهی، نصرالله کرد، عبدالنبی کرد، عزیز جاودان، یحیی هاشمزهی، حسین ریگی تمندانی، محسن ریگی و میرمراد مارندگانی نه نفر عضو شورای اسلامی دوره چهارم در شهر خاش هستند.
نعمت هاشمزهی عضو شورای اسلامی شهر نوک آباد شهرستان خاش نیز گفت:انتخابات شورای شهر نوک آباد برای تعیین هیئت رئیسه جدید شب گذشته برگزار و اعضای شورا باری دیگر به ریاست ابراهیم هاشمی پور و نیز نائب رئیسی منصور هاشمزهی رای دادند.
وی اظهار داشت:شورای اسلامی شهر نوک آباد پنج عضو دارد.
نادر میربلوچزهی نائب رئیس شورای اسلامی شهر خاش نیز گفت:بزودی اعضای این شورا در یک گردهمایی و نشست صمیمانه پرسش و پاسخ با اقشار مردم از دو سال عملکرد خود دفاع می کنند.
وی اظهار داشت:خوشبختانه تیم ده نفره شورا و شهردار خاش در دو سال فعالیت خود کارهای خوب و ارزشمندی را برای توسعه، رشد و آبادانی این شهر انجام داده اند.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچشتان واقع شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۳۱