خبر خاش آنلاین

این پایگاه خبری با هدف معرفی ظرفیتهای شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردید

این پایگاه خبری با هدف معرفی ظرفیتهای شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردید

برای معرفی شهرستان خاش همه دوستان و فعالان عرصه رسانه و خبر را دعوت می کنیم.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

سامانه فروش اینترنتی سیمان خاش راه اندازی شد

يكشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۵۰ ب.ظ
زاهدان - ایرنا - مدیر عامل شرکت سیمان خاش گفت: سامانه فروش اینترنتی این مجموعه با هدف تسهیل در ارائه خدمات راه اندازی شد.

خسرو جامعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نخستین فروش اینترنتی سیمان از طریق پورتال و سامانه فروش اینترنتی محصولات شرکت سیمان خاش انجام شد.
وی بیان کرد: پورتال فروش و فروش اینترنتی محصولات شرکت سیمان خاش با هدف تسهیل در امر فروش محصولات به مشتریان به عنوان بخشی از اهداف راهبردی شرکت و همچنین ارائه بهتر خدمات نوین، متمایز و برتر به مشتریان طراحی شد.
مدیرعامل شرکت سیمان خاش اظهار داشت: برنامه ریزی برای دستیابی به این مهم از ابتدای سال ١٣٩٥ آغاز شد و در ادامه با بررسی شرایط موجود، تعریف شرایط مطلوب، بروزآوری تجهیزات زیرساختی شبکه IT شرکت و مطالعه در خصوص شرکت های ارائه دهنده خدمات فروش آنلاین، سرانجام به بهره برداری رسید.
جامعی ادامه داد: با راه اندازی پورتال فروش و فروش اینترنتی محصولات سیمان خاش، امکان ثبت آنلاین درخواست خرید و واریز وجه به صورت آنلاین برای مشتریان فراهم شده است.
وی گفت: امکانات دیگری نظیر ثبت آنلاین اطلاعات توزیع بار، تخصیص آنلاین ماشین به بار اعلام شده و امکان صدور نوبت برای کامیون ها به منظور باربری ها فراهم شده که پس از ارسال بار، اطلاعات حمل به مشتریان از طریق پیامک اعلام می شود.
مدیرعامل شرکت سیمان خاش تاکید کرد: در هیچ یک از موارد، نیاز به حضور فیزیکی خریدار در محل کارخانه یا دفاتر فروش شرکت سیمان خاش نیست.
جامعی افزود: مشتریان برای اقدام به خرید آنلاین محصولات می توانند با مراجعه به بخش فروش اینترنتی در وبسایت شرکت سیمان خاش یا مراجعه به آدرس اینترنتی http://78.38.109.218:8080/CementPortal/Cement/Home نسبت به خرید سیمان از این شرکت به صورت آنلاین اقدام کنند.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310**3042 خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام /*

سامانه فروش اینترنتی سیمان خاش راه اندازی شد

@irnazahedan
http://www.irna.ir/sb/fa/News/82436781/

#کانال #تلگرامی #فرمانداری #خاش را به دوستان خود معرفی کنید.

@farmandary

telegram.me/farmandary
Telegram

آخرین اخبار و گزارش‌ها مربوط به فعالیتهای دولت در شهرستان خاش را از کانال فرمانداری این شهرستان دریافت کنید.

سیمان خاش دومین تندیس شرکت برتر شستا را دریافت کرد

زاهدان - ایرنا - مدیرعامل شرکت سیمان خاش گفت: این شرکت برای دومین سال پیاپی موفق به کسب تندیس شرکت برتر از جشنواره رتبه بندی شرکت های تابعه شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) شد.

خسرو جامعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شرکت سیمان خاش در سومین جشنواره رتبه بندی شرکت های تابعه شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) با رویکرد اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از چهار شرکت برتر انتخاب شد.
وی گفت: این مراسم امروز در محل سرسرای همایش های بین المللی صدا و سیما در تهران با حضور شماری از مسئولان ارشد کشوری برگزار شد.
شرکت سیمان خاش بعد از کسب موفقیت در عرصه های مختلف زیست محیطی، صادراتی، استاندارد و کیفیت محصولات صنعتی و تولیدی برای دومین سال متوالی موفق به کسب مقام نخست در هلدینگ فارس و خوزستان و سیمان تأمین و مقام چهارم در میان کل شرکت های زیر مجموعه شستا از سومین جشنواره رتبه بندی شرکت های تابعه شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) شد.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310**3042 خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی

سیمان خاش دومین تندیس شرکت برتر شستا را دریافت کرد

@irnazahedan
http://www.irna.ir/sb/fa/News/82436790/

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۱