خبر خاش آنلاین

این پایگاه خبری با هدف معرفی ظرفیتهای شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردید

این پایگاه خبری با هدف معرفی ظرفیتهای شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردید

برای معرفی شهرستان خاش همه دوستان و فعالان عرصه رسانه و خبر را دعوت می کنیم.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران



زاهدان - ایرنا -جشن باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور گسترده و پرشور مردم شیعه و سنی در شهرستان خاش سیستان و بلوچستان برگزار شد.


http://www.irna.ir/sb/fa/News/83205170

به گزارش ایرنا اقشار مختلف مردم شیعه و سنی اعم از فارس و بلوچ و زن و مرد در آیین باشکوه راهپیمایی 22 بهمن خاش با سردادن ندای الله اکبر و مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی تنفر و انزجار خود را از سران استکبار ابراز داشتند.
امامان جمعه شیعه و سنی، فرماندار، نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، مدیران و مدرسان حوزه های علمیه، سران قبائل و طوائف، مدیران و کارکنان ادارات، نهادها و بسیجیان، نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و قضایی، دانش آموزان و دانشجویان، بانوان، اصناف و بازاریان، شوراها و شهرداران، خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، ورزشکاران، جوانان و فرهنگیان، دانشگاهیان و غیره با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن ضمن سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی و مرگ بر ضد ولایت فقیه حمایت قاطعانه خود را از اسلام، رهبری معظم انقلاب و نظام اسلامی ابراز داشتند و این پیام را به دشمنان دادند تا زمانی که ملت در صحنه است و مردم از رهبری معظم انقلاب، مسئولان و آرامان های اسلامی و انقلابی دفاع می کنند به ایران سربلند هیچ آسیبی وارد نمی شود.
امام جمعه شهرستان خاش از حضور پرشور اقشار مختلف مردم در صحنه راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد.
حجت الاسلام غلامرضا دهقان افزود: دشمنان اسلام و کشور باید بدانند که ملت انقلابی و همیشه در صحنه ایران در کنار مسئولان برای عزت، عظمت و سربلندی این مملکت تلاش می کنند.
امام جمعه اهل سنت،فرماندار و نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی هم از خلق حماسه 22 بهمن تجلی وحدت و همدلی در جامعه قدردانی کردند.
به گزارش ایرنا راهپیمایی یوم الله 22 بهمن علاوه در شهر خاش در بخش های نوک آباد و ایرندگان این شهرستان نیز باشکوه خاصی برگزار شد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۲