خبر خاش آنلاین

این پایگاه خبری با هدف معرفی ظرفیتهای شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردید

این پایگاه خبری با هدف معرفی ظرفیتهای شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردید

برای معرفی شهرستان خاش همه دوستان و فعالان عرصه رسانه و خبر را دعوت می کنیم.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

۶ نقطه خاش برای تردد معلولان مناسب سازی شد

سه شنبه, ۹ آبان ۱۴۰۲، ۰۴:۱۳ ب.ظ

شهردار خاش سیستان و بلوچستان گفت: با هدف ارایه خدمات شایسته به جامعه معلولان ۶ نقطه از شهر برای تردد این قشر مناسب سازی شد.

مهدی شهنوازی در گفت‌وگو با خبرنگار ما افزود: هم اینک تابلوی تردد معلولان در محدوده بیمارستان، چهار راه سراوان، داروخانه جالینوس، داروخانه ۱۵خرداد، پنج طبقه و بانک ملی نصب شده و همچنان این اقدامات تداوم دارد.

وی اظهارداشت: شناسایی نقاط تردد معلولان با هماهنگی و پیشنهاد نمایندگان این قشر و اداره بهزیستی شهرستان صورت گرفته و از پیشنهادات و انتقادات معلولان با هدف ارایه خدمات بهتر بهره خواهیم برد.

شهردار خاش تصریح کرد: معلولان به عنوان یک قشر از جامعه انتظارات به حقی از مسوولان دارند و باید در تمام نقاط شهر و ادارات و ارگانها زمینه برای تردد آسان آنان فراهم گردد.

شهردار خاش گفت: با هدف اجرای عدالت و بهبود شاخص‌های توسعه ای اقدامات گسترده عمرانی در نقاط مختلف این شهر مورد توجه این نهاد قرار گرفته است.

مهدی شهنوازی در گفت‌وگو با خبرنگار ما افزود: تسطیح و زیرسازی و جدولگذاری و کانیو خیابانهای مکی ۱۵ و ۱۰ و قدس ۲۱، نیکبخت ۹ و سعدی ۴۳ و خیابان فردوسی از میدان میوه و تره بار تا رودخانه مهران انجام شد.

وی بیان کرد: خاک ریزی و زیرسازی برخی دیگر از معابر سطح شهر خاش نیز با هدف بهبود تردد و عبور و مرور شهروندان نیز انجام شده و این پروژه‌ها آماده آسفالت شده اند.

شهنوازی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون افزون بر ۲۰۰ هزار متر مربع از معابر خاش آسفالت شده اند و در حجم بالاتر و گسترده تری نیز خاک ریزی و بهسازی معابر صورت گرفته‌ و در جدولگذاری نیز شاهد ارتقای شاخص‌های عملکردی بوده ایم و قطعاً شهروندان خدمات شهرداری را در حوزه های مختلف لمس می کنند.

شهردار خاش اظهارداشت: کمبود و فرسودگی ماشین آلات عمرانی و خدماتی نیز سبب کندی روند خدمت رسانی به شهروندان شده، بنابراین از دولت محترم تقاضا داریم در این حوزه از شهرداری خاش حمایت ویژه ای صورت بگیرد.

شهردار خاش گفت: از شهروندان انتظار داریم در موضوع پرداخت عوارض بیش از پیش این نهاد را دریابند، زیرا کمک های شهروندان و مشارکت گسترده آنان با حوزه مدیریت شهری سبب ارتقای شاخص‌های خدماتی می گردد.

۶ نقطه خاش برای تردد معلولان مناسب سازی شد - ایرنا

https://www.irna.ir/news/85274972/