خبر خاش آنلاین

این پایگاه خبری با هدف معرفی ظرفیتهای شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردید

این پایگاه خبری با هدف معرفی ظرفیتهای شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردید

برای معرفی شهرستان خاش همه دوستان و فعالان عرصه رسانه و خبر را دعوت می کنیم.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

راهپیمایی ۱۳ آبان در خاش باشکوه برگزار شد

شنبه, ۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۰۴:۲۵ ب.ظ

همزمان با سراسر کشور و شهرهای سیستان و بلوچستان مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه با حضور اقشار مختلف مردم شیعه و سنی و مسوولان و کارکنان ادارات و نهادها و بسیجیان، اصناف و بازاریان، دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان، دانشگاهیان، ورزشکاران، اعضای شورای اسلامی و شهردار و کارکنان شهرداری و معتمدان و ریش سفیدان و غیره باشکوه برگزار شد.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه و رییس اداره تبلیغات اسلامی خاش سیستان و بلوچستان گفت: یوم الله ۱۳ آبان ماه، روز تنفر و انزجار ملت بزرگ ایران از سران ظالم و متجاوزان آمریکایی و اسرائیلی بوده و امروز مردم خاش همزمان با سراسر کشور ندای الله و اکبر و مرگ بر آمریکا و اسراییل سردادند.

وی اظهارداشت: نابودی رژیم غاصب، جعلی و کودک کش اسرائیل آرمان بزرگ ملت ایران بوده و ان شاءالله وعده پروردگار متعال محقق خواهد شد و شاهد نابودی رژیم غاصب صهیونیستی از صحنه روزگار خواهیم بود.

مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه اهل سنت خاش سیستان و بلوچستان نیز گفت: مردم شیعه و سنی و فارس و بلوچ در این منطقه و ایران اسلامی حامی ملت مظلوم فلسطین و غزه و تمام ملل تحت ظلم و جنایت بوده و مقتدرانه و شجاعانه مقابل سران ظالم و ستمگر استکباری و صهیونیستی می ایستد و امروز جبهه مقاومت در سراسر جهان شکل گرفته و ان شاءالله شاهد نابودی ظالمان خواهیم بود.

وی ادامه داد: کودک کشی و جنایت و حمله به مردم بی دفاع غزه و فلسطین هنر نیست، بلکه این موضوع از ضعف جانیان صهیونیستی حکایت دارد، زیرا توان مقابله و رودرو شدن با مجاهدان اسلام را ندارند، بنابراین از همه مجاهدین امت اسلامی می خواهیم ملت مظلوم و تحت ظلم فلسطین و غزه را تنها نگذارند و در صحنه جهاد حق بر علیه باطل به میدان بیایند.

مولوی شهنوازی افزود: جمعیت مسلمانان در شرایط کنونی انبوه بوده، بنابراین ضرورت دارد امت اسلامی یکپارچه، متحد و منسجم برای نابودی اسرائیل غاصب بسیج شوند.

قدردانی فرماندار خاش از حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان

صاحب گل صالحی فرماندار شهرستان خاش، ضمن حضور در راهپیمایی پرشکوه یوم الله سیزدهم آبان ماه، با صدور پیامی از حضور پرشور مردم در این راهپیمایی دشمن شکن، تقدیر و تشکر نمود.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

حمد و سپاس خداوند متعال را که بار دیگر، توفیق شرکت در راهپیمایی روز ۱۳ آبان را شامل حال مردم شریف و همیشه در صحنه شهرستان خاش گردانید که به فضل الهی بار دیگر با خلق حماسه ای بزرگ، برگ زرین دیگری بر لوح مجاهدت های مردم غیور این سامان افزودند.

قشرهای مختلف مردم مومن، انقلابی و ولایت مدار شهرستان خاش در یوم الله ۱۳ آبان هم صدا با مردم همیشه در صحنه از اقصی نقاط کشور، انزجار خود را از استکبار جهانی و سیاست های خصمانه دولت آمریکا به نمایش گذاشتند.

بیشک شرکت کنندگان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، وحدت، اتحاد، وفاق و یکپارچگی ملی حول منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را ضامن تداوم انقلاب اسلامی و آرمانهای بلند نظام مقدس و پیشرفت کشور وعامل شکست و ناکامی سناریوهای دشمنان انقلاب دانسته و هم دلی، انسجام و وحدت را به عنوان راهبرد عزت و پیشرفت برگزیده اند.

اینجانب به سهم خویش لازم می دانم از حضور یکپارچه ی عموم همشهریان عزیز در خلق راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان کمال تقدیر و تشکر را بعمل اورده و از درگاه خداوند منان اقتدار و عزت ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت نمایم.

صاحب گل صالحی فرماندار شهرستان خاش