خبر خاش آنلاین

این پایگاه خبری با هدف معرفی ظرفیتهای شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردید

این پایگاه خبری با هدف معرفی ظرفیتهای شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردید

برای معرفی شهرستان خاش همه دوستان و فعالان عرصه رسانه و خبر را دعوت می کنیم.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: شهید مولوی عبدالواحد ریگی از علمای شاخص، وحدت محور، مردمی و منشأ خیر و خدمت و برقراری صلح و سازش و تقویت کننده اخوت و برادری در جامعه بودند.

حجت‌الاسلام اکبرپور در دیدار با خانواده شهید مولانا عبدالواحد ریگی امام جمعه فقید مسجد جامع امام حسین علیه السلام خاش بیان کرد: این شهید والامقام از روحانیون شجاع، مخلص و متدین و از سرمایه های ارزشمند اسلام و نظام و میهن اسلامی و از خدمتگزاران صادق در منطقه بودند و هم اینک در آستانه سالگرد شهادت ایشان قرار داریم و مردم ما از وجود این عالم بزرگوار محرومند.

وی اظهارداشت: ایشان مظلومانه به شهادت رسیدند و تمام ارکان جامعه در کشور و از جمله مقام معظم رهبری از بابت شهادت شهید والامقام مولوی عبدالواحد ریگی دردمند شدند و حضرت آقا به دنبال شهادت ایشان پیام تسلیت صادر کردند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان ادامه داد: الحمدلله فرزندان برومند مولوی شهید ادامه دهنده راه او هستند و امیدواریم در این مسیر موفق باشند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد مالدار فرمانده سپاه خاش سیستان و بلوچستان نیز گفت: شهید مولوی عبدالواحد ریگی زندگی ساده و بی آلایشی داشتند و با روحیه مردمی در کنار مردم و همراه مردم زندگی کردند و در نهایت به دیدار حق شتافتند و هم اینک یاد و نام ایشان جاودانه است.