خبر خاش آنلاین

این پایگاه خبری با هدف معرفی ظرفیتهای شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردید

این پایگاه خبری با هدف معرفی ظرفیتهای شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردید

برای معرفی شهرستان خاش همه دوستان و فعالان عرصه رسانه و خبر را دعوت می کنیم.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

مدیرعامل کارخانه سیمان خاش سیستان و بلوچستان گفت: در روز جاری با حضور فرمانده سپاه، رییس شورای شهر، شهردار و شماری از مدیران ادارات و نهادها افزون بر ۶۵۰ بسته بهداشتی و آموزشی میان دانش آموزان نیازمند روستاهای اطراف این شرکت توزیع شد.

محمد حاجی نایب در گفت‌وگو با خبرنگار ما افزود: امروز ۱۵۰ بسته آموزشی و ۵۰۰ بسته بهداشتی میان نیازمندان خاش توزیع شده و ان شاءالله امیدواریم در آینده خدمات وسیع و گسترده تری را داشته باشیم.

وی اظهارداشت: در مدرسه ابتدایی شهید مراد میربلوچ روستای حسین آباد که همجوار کارخانه بوده و سالانه کمک به دانش آموزان این مدرسه از سوی شرکت سیمان خاش صورت گرفته، نیز ۴۰ بسته آموزشی و بهداشتی توزیع شد و برای رنگ آمیزی و زیباسازی و رفع مشکل برق آن قول مساعدت دادیم که بزودی انجام می شود.

کارخانه سیمان خاش روزانه ۳ هزار تولید تولید سیمان دارد

مدیرعامل شرکت سیمان خاش همچنین در دیدار با رییس شورای شهر، شهردار و مدیران ادارات کار، تعاون و رفاه اجتماعی و صنعت و معدن و تجارت خاش نیز گفت: برای کاهش دادن بدهی های خود، تولید کارخانه را بالا برده ایم و هم اینک ۳ هزار تن تا ۳۵۰۰ تن تولید روزانه سیمان داریم.

محمد حاجی نایب افزود: تولید پزولان با کیفیت بالا را در این واحد تولیدی و صنعتی داریم و تلاش داریم در آینده از انرژی خورشیدی نیز بهره ببریم.

وی اظهارداشت: هزینه های حمل و نقل بسیار گزاف بوده و در این موضوع دغدغه جدی داریم، ولی در همین راستا قریب به ۳۰۰ کامیون وارد چرخه حمل و نقل شده و شاید افزون بر ۳ هزار نفر از این بابت نفع می برند.

مدیر عامل شرکت سیمان خاش تصریح کرد: هم اینک افزون بر ۴۰۰ نیروی فعال در کارخانه فعالیت داشته و مشغول به کار هستند و سالانه از محل سودهای دریافتی نیز حقوق بازنشستگان و غیره را هم از طریق این موضوع و منابع دیگر پرداخت می کنیم‌.

رییس شورای اسلامی شهر خاش نیز گفت: انتظار ما از مدیرعامل و هیات مدیره کارخانه سیمان خاش و مقامات برجسته شرکت های هلدینگ و شستا این است که از محل تولیدات و فروش و سودهای کارخانه سیمان سهمی را برای مردم خاش پیش بینی کنند، تا مردم خاش از منافع شرکت سیمان بهره ببرند و سهم مردم خاش قرار گرفتن در کرد و غبار کارخانه و خراب شدن آسفالت خیابان ها و معابر از سوی کامیون ها و تریلی های حامل بار سیمان نباشد.

اسحاق جمالزهی با اشاره به اینکه کارخانه سیمان خاش روزانه افزون بر ۲۱ میلیارد ریال درآمد از محل تولیدات سیمان و درآمدهای دیگری نیز دارد، اظهارداشت: مساعدت در ساخت و تکمیل پل ها، احداث میدان شهدای کارخانه سیمان و احداث جاده که ویژه تردد خودروهای سنگین حامل سیمان بوده، کمترین انتظار از مسوولان شرکت سیمان خاش است‌.

مهدی شهنوازی شهردار خاش نیز گفت: کارخانه سیمان خاش علاوه بر مشارکت در حوزه های آموزشی و فرهنگی و ورزشی در مبحث خرید و تامین ماشین حمل مکانیزه جمع آوری زباله به شهرداری خاش کمک کند، زیرا واحد‌های تولیدی و صنعتی بزرگ در سایر نقاط کشور به همین شیوه عمل نموده و یاری گر شهرداری در امورات خدمت رسانی به شهروندان هستند.